fredag 30 januari 2009

vi ses i mina drömmar


26 juli 2001 - 30 januari 2009

Idag tog du ditt sista andetag. jag ska tänka på allt vi gjort, alltskratt, all lycka och all glädje. Jag vet att de var för ditt bästa och du kommer aldrig mer ha ont. Vi har gått igenom så mycket. Jag vet att du fick de bästa sista året man skulle kunna tänka sig. Det var du och jag. Alla mina bästa minnen är tillsammans med dig, jag trodde inte att det skulle ta slut så fort men om ja visste från början att de skulle sluta så här, så skulle ja ändå säga ja till att ta hand om dig. Jag ångrar inget. Jag trodde vi skulle hålla ihop i många år men det blev bara 1 år och 6 månader, men de va dom bästa månaderna i mitt liv. Du har gjort mig så glad. Visst ibland har ja hatat dig så otroligt mycket, men ja har aldrig slutat älska dig. du har alltid varit min bäbiis. Och de kommer du alltid vara. Du är en del av mig. du kommer leva vidare i mitt hjärta, jag ska andas för oss båda. Jag glömmer dig aldrig.
tack för allt, du är mitt bästa minne

jag älskar dig , nu och föralltid<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar