lördag 21 februari 2009

lördag

igår börja dagen med skola mellan tjugo över åtta till två. hade det där jävla spanska provet. trodde att de skulle gå piss men de gjorde de inte! :d tror ja iaf.. jag skrev iaf på varje grej på provet. de är iaf g. måste de va.. jaja iaf. sen följde julia med hem. vi satt och snacka och kolla på tv. vi bestämde att vi skulle gå på bio ist för att sitta och sega i soffan hela kvällen. vi åkte ner på stan vid halv fem tiden. käka sub före bion. sen kolla vi på i taket lyser stjärnorna. jag trodde de där va en komedi ? på komedier så sitter man inte och gråter. men den va iaf jätte bra och den är värd att se :) efter bion skulle vi gå till bussen men ingen av oss ville åka hem, så ist drog vi till rocklunda och kolla på min brors match. eller vi kolla inte speciellt mkt på matchen men vi va där iaf :d! vet inte ens vem som vann, antar att de va min brors lag för att han va väldig glad efter?
snart kommer wian :) vi ska bara va inne och ha de chiiiilllll. kanske en promenad om ja lyckas övertala wian att gå ut när de är kallt. inte hennes favvo grej de där med att promenera när de är nästan tio minus Y ska käka pizza med min bror oxå. när ens föräldrar är borta en lördag kväll då blireee pizza. helt okej.

imron ska ja till stallet. måste åka tjugo i åtta. jippiiii(y) ska iaf rida ut på punky. sötis ponni. sen ska ja fika med sanna och sen fika med michelle. tror inte ja hinner med allt eftersom hundarna kmr imorn. men ja får vell försöka klämma in allt de där på nått sätt. ibland känner ja att dygnet borde ha fler timmar

malinwallén

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar