onsdag 4 februari 2009

onsdag

Först va de skola mellan tjugo över åtta till tio över ett. Gick och la mig mellan halv tre och kvart i fyra. Helt sjukt hur trött ja är nu för tiden. Jag borde verkligen ha börjat på min so uppgift idag men de blev men den orken hade ja inte. Efter ja sovit fixa ja mig lite sen åkte ja ner och mötte michelle på stan vid sex tiden. Vi käka på spacy och satt och prata i mer än två timmar. Jätte trevligt. Imorn är det nationella i tre timmar. Är de inte bättre om dom kunde dela upp de så man satt en och en halv timme vid två tillfällen? De kan ju inte vara normalt om man som femton åring orkar sitta still i tre timmar? Fast okej, de är en rast på tjugo minuter men ändå liksom. Plus att man får skit ont i rumpan av våra stolar. De positiva är ju iaf att vi slipper ha so så då gör de inge att ja inte gjorde min so uppgift idag eftersom nu är den till på tisdag. good. Tror ja ska rida imron. Jag ska iaf åka till stallet så får ja se om ja orkar rida, de kanske blir för jobbigt att bara vara där utan att kunna gå in och pussa på Ante :(

Kom på att ja har läxa i svenska tills på fredag. Räcker de inte med att vi har nationella i svenska i fyra timmar och tjugo minuter sammanlagt den här veckan? nej absolut inte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar