måndag 11 maj 2009

fredag: först var det skola. sen tandläkare och sjukgymnasten. efter det åkte jag till hammarby . träffa julia,amanda och emma. sen gick vi hem till julia på råby. efter det åkte vi ner på stan där vi mötte rebecka. åt sub. sen åkte jag hem vid halv sju tiden eftersom jag skulle upp tidigt på lördagen.
lördag: åkte till stallet kl åtta. hade stalltjänst, men en stalltjänst med cicci blir ju aldrig tråkig så det va ju kuuul. sen åkte jag hem, duscha och fixa mig. så träffa jag wian. efter det åkte jag ner på stan för att den ta bussen till hallsta. där blev jag upphämtad av cicci, vi åkte och köpte godis sen hem till henne. kolla på tv och tog det lugnt.
söndag: gick upp tidigt igen, skulle med cicciiiiii när hon och pipppiii skulle tävla i wirsbo. det gick bra tkrrr jag. iaf när ciccc red ordentligt. även josss va med under dagen och det gjorde ju dagen mkttt bättreee :)

Wallén

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar