torsdag 19 mars 2009

Duchess Y

idag var jag i skolan som vanligt. sen skynda jag mig hem och började på matte läxan. som jag inte blev klart med. sen åkte jag till stallet och red. asså marris är den vildaste hästen vi stallet :o jag blev arg på min jättebebis för att han ville inte ställa sig åt höger, men då, då blev killen super arg på mig så han börjar sparka. så stannar han och när jag gick på med benen så drar han till med fyra-fem bockningar. HAHAHAH tappa stigbygeln och allt ju. sen blev pollen glad igen när han fick hoppa :D
nu borde jag igentligen göra matte läxa och engelska läxa. men jag orkar verkligen inte. matten struntar jag i och engelskan kan jag ( jovisst, bra att jag kan inbilla mig det ). imorn åker jag och wian till stallet där jag ska hoppa villsen. får vell se hur de går.. sen följer wian med hem till mig så ska vi umgås. lördagen ska jag har jobbig stalltjänst. men som tur är så har josse oxå stalltjänst så det blir skojjj :d efter det följer hon med hem till mig sen mot kvällen åker vi ner på stan och solar och fikar. söndagen ska jag äntligen sova!!!! sen kanske träffa en vän.
och jag har anmält mig och marris till hans första utetävling :D det blir köping, nära och bra. OCH dom har inga staket som han kan hoppa över OCH det är nära OCH josse eller wian ska med OCH hästen är sötast. asså det kan ju inte bli bättre de här.
matte och engelskan ropar mitt namn nu, HATAR 9:AN!!!

MWallén

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar