söndag 22 mars 2009

fredagen spenderades med wian. vi åkte till stallet där jag hoppa ville för stina. de var den bästa träningen hittils, så jag är nöjd :) kom hem vid nio tiden, käka glass och kolla på tv, sen åkte hon hem vid halv elva och då gick jag och la mig. stalltjänst på lördagen. upp sju,åkte till stallet. efter stalltjänsten rid jag och josse ut på sune och ville. det var mysigt, fint väder. eller det börja regna ett tag men de försvann lika fort som de kom som tur var för efter regnet kom sooolen :) efter det åkte vi hem till mig och duschade och fixa oss. vid sjutiden åkte vi ner på stan och åt på spaicy. satt där en timme eller nått. sen hämta mina föräldrar upp oss, vi åkte hem till mig. hemma hos mig blev vi helt crasy:o hon sminka mig så att jag såg ut som en blandning mellan ett troll och en man HAHA.

idag ska jag och mamma på stan. ska köpa skor till mig sen hämta ut min mobil som varit på lagning. dom sa att de skulle ta två-fyra veckor men de tog fem dagar? asså jag tror nog dom inte har lagat den ens. men dom säger att den är fixad så vi får vell se. det kmr säkert bara ta en månad igen innan jag måste lämna in den för tredje gången. jag fick den i mitten av december och den har varit inne på lagning två ggr redan. bra mobil liksom (y)

MW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar