måndag 23 mars 2009

måndag


JopasetteY


dagen börja med skola som vanligt. sluta typ tio över tre. sen åkte jag hem och böt om sen åkte jag ner på stan där jag mötte josse. hon köpte smink, sen käka vi på donken. och smart som jag är beställer jag en kyckligburgare. liksom HALLÅ?! jag har inte ätit kyckling på mer än ett år men ändå köper jag kyckling burgare. och de värsta är ju att det är typ tredje gången jag gjorde de. jag känner mig såå smart.
sen va vi så lata så vi tog bussen från stora gatan till oxbacken för vi ville slippa gå när de snöa. men då när vi hoppar av vid oxbacken så får vi mot vind så vi ser ingenting. eller josee såg iaf inge. som tur var rädda jag henne från att bli överkörd av en cykel och krocka med tre människor. och eftersom det inte fanns nått dubbel rum på gladaoxen så fick vi sola i ensamhet. blir mobilen förstörd om man solar i solarium med den? de tror iaf jag och lisa. men vi är ju blondiner så man vet ju inte om de är våra hjärnor som lurar oss.....
sen tog vi en smoothi (stavningen?) på stugan.
imorn blir det skolan och stallet :)

MW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar