torsdag 26 mars 2009

igår vad jag duktigt och sprang i trettio min. plus att jag har lyckats ätit nyttigt den här veckan, men de kommer ju försvinna nu till helgen.men jag har iallafall varit duktig några dagar :d idag hoppa vi lite, och jag fick rida på min jätte bäbis. som vanligt tyckte han att det blev lite jobbigt där i slutet, men de ska vi inte klaga på:) han orkar mycker mer nu än i början när ja red han iallafall och det är ju braaa:)
imorgon slutar vi tidigare som vi gjort tisdag, onsdag och torsdag. imorgon har vi tre lektioner och två av dom ska vi kolla på film bara. sen slutar vi elva. om wian mår bra så tänkte hon och jag åka ner på stan och kolla på balklänningar en stund :) sen åker jag buss till stallet, och hoppar ville för karin. och nettan är snäll och betalar träningen. TACK NETTAN!! sen följer josse med mig hem och sover här om hennes hosta blir bra. vi ska käka tacos och ta de lugnt. för på lördagen åker vi till eskilstuna och köper kläder som jag verkligen behöver göra. på lördag kvällen åker jag till michelle och jag vet inte vad vi ska göra men hon har planer för oss så de är bara att glatt följa med på det :)
MalinWallén

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar