söndag 29 mars 2009

en bild från i somras när kusinen rider ante. och älsklingen är lite rund om magenY

på träningen i fredags ramlade jag av, som vanligt :) men de gick toppen och jag va lika glad för det. men ville blev sur på mig när han stanna för andra gången. söt polle de där.sen följde josse med hem till mig. på lördagen skulle jag och josse ta bussen till eskilstuna halv tio, men då missar vi bussen till stan och de va irriiiterande. när vi till slut hade kommit fram till eskilstuna så typ tappa vi bort oss hela tiden. köpte små saker bara, sen åkte vi hem vid halv fyra. och vid sju tiden åkte jag till michelle. blev inte som vi hade tänkt oss men helt ok kväll iaf :) och idag mår jag skit dåligt. högra näsborren bara rinner, och mitt högra öga har runnit enda sen i fredags, utan stopp ! ska iaf va hemma imorn, så får vi se hur de blir i veckan. och min pappa är magsjuk, så nu kmr jag säkert bli det. KUL!
MW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar