onsdag 1 april 2009

jag har varit hemma från skolan hela veckan. ganska skönt, fast nu när de äntligen blivit vår vill man ju inte precis ligga inne hela dagarna. så imorgon ska jag till skolan igen. men vi har nått special schema torsdag och fredag så imorgon slutar vi ett och på fredag kl tolv. skööönt. fast jag har ju inte ens varit i skolan men ändå :) imorgon ska jag åka till stallet oxå. och så har vi tydligen ett so arbete som ska vara klart på fredag. för jag kommer ju kunna göra det på en dag? nooot. i helgen har jag och josefin bestämt att ha en josse/malin helg. vi ska va typ varje timme den här helgen. eller iaf fredag och lördag:) på lördagen ska jag på villsen, josse på coccos korven och cicc på pipps rida ut och galoppa . och det kan ju bli skoj!! på söndag ska jag och marre försöka träna lite dressyr pogram, he he. sen tror jag att jag ska träffa wian och rida miss (?)

malinwallén

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar