måndag 16 mars 2009

helgen


Y

i fredags skulle jag ju då hoppa på villsen. jag fick även smaka på ridhus botten. men vem är förvånad? inte jag och josse iaf. vi har kommit fram till att jag ramlar bara av när en häst stannar, och då flyger jag fram över halsen och gör en kullerbytta ner på marken. den här gången fick ja en stor mystisk knöl i nacken? men jag mår lika bra för de eftersom josse skulle sova hos mig :d vi tog en promenad med hundarna och chiiilladde hela kvällen. på lördagen åkte jag, mamma och josse ner på stan. lämna in mobil och hämta bilderna på ante. sen vid halv tre åkte jag och red med wian. asså hästen miss easy.. nu tänkte jag skriva en kommentar om hon men tror inte jag har någon kommentar. haha men hon är iaf söt polle :) sen skulle jag till michelle men de blev inge för hon hade blivit sjuk. så då va jag hemma med mina föräldrar och kollade på melodifestivalen. aa. på söndagen åkte jag och mamma till hööks och köpte grejjer. sen vid tio på kvällen fick paul värsta rycket och bestämde att jag skulle åka och hämta han så det gjorde jag. vi va hos mig till elva sen åkte vi till statiol sen hem till honom. kolla på tv och tog de lugnt. åkte hem vid ett, gick ut med vovvarna sen sängen. idag, måndag, hade vi studiedag. vaknade vid tio av två vovvar som slickade mig i ansikte.precis den väckningen man vill ha, så mysigt! vid tjugo i ett gick jag och vovvarna och träffa paul. vi tog en lång promenad. va ute och gick en och en halv timme. duktiga:d sen vid fyra åkte jag till sjukgymnasten och fick akupunktur. super skönt, man blir skit seg efter det. nu sitter jag i mitt rum, på min matta med min bror. vi kollar på ballar av stål. efter det ska jag sova och imorn blir de skolan sen stallet.
MW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar