onsdag 11 mars 2009

onsdag

igår red jag lilla punky. efter en timme kunde han äntligen ställa sig åt höger. bra ponni (y), han va super good på att rygga för att inte ens ha nån engen bjudning. han har lite dålda talanger tydligen. idag sluta skolan tidigt. sen åkte jag till sjukgymnasten och fick akupunktur (stavningen?). fan va skönt! så låg jag där och sov i ca 15 min. efterdet vart ja seg hela dagen. sen hämta jag wian och vi åkte vidare till stallet. hon skritta miss och jag tog en promenad brevid. på lördag ska vi rida ut :d jag på miss och hon på en polle som heter jitsi. och idag har jag gjort min so uppsats och matte läxa. jag är så jälva skol trött nu. sommarlov nutack.
imorn blir de att rida marre med sporrar så jag får lite fart på jätte bäbises och vi ska fan bli bra tsm nu :) målet är att vi ska ut och tävla dressyr i vår, han första lokala :D på fredag ska jag hoppa villsen för karin. och då kommer super snälla josse och fotarY sen följer hon med till mig och sover över, och vovvarna kmr i helgen oxå. sen lördag ska jag ju träffa wian som ja redan skrivit om, sen ska jag träffa michelle. vet inte vart och när. men vi ska iaf ses. söndag kanske wian sover hos mig oxå. sen är vi lediga på måndagen. nu ska jag kolla på grey´s sen sova. nattinatti

MW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar